16 juni 2022
Schimmel 1885

Donderdag 16 juni 2022 organiseert Lions Club Scherpenzeel-Woudenberg-Renswoude alweer de vijfde editie van het gezellige en alom gewaardeerde evenement: ’de Lions Haringparty’.
Nadat we om de bekende, en naar u gecommuni-ceerde redenen (Covid 19), twee jaar lang de party niet hebben kunnen laten doorgaan, vindt deze nu opnieuw plaats bij Schimmel Brasserie 1885 in Woudenberg in een sfeervolle en ontspannen ambiance. Het programma biedt voldoende ruimte om te genieten van de nieuwe haring én te netwerken.

Zoals ieder jaar is de opbrengst voor een goed doel.
Dit jaar hebben wij gekozen voor de Stichting Philadelphia Woudenberg. Zij hebben behoefte aan een hometrainer met fietslabyrint. Dit is een hometrainer met een groot beeldscherm. Door de 3D-filmpjes hebben de cliënten, die niet op een gewone fiets kunnen rijden, het idee dat ze buiten aan het fietsen zijn en wordt gezond bewegen een stuk prettiger.