Heb jij interesse om ook een lion te worden?

Ben je maatschappelijk betrokken en zet je je talenten graag in voor je omgeving? Dan is onze Lionsclub misschien iets voor jou! Je krijgt er veel voor terug: energie, voldoening, persoonlijke ontwikkeling en vrienden voor het leven. Wereldwijd.

Lions zetten zich belangeloos in om anderen te helpen. Met ruim 1,4 miljoen leden zijn we al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld. In Nederland zijn ruim 430 Lionsclubs actief: mannen-, vrouwen- en gemengde clubs, maar ook speciale clubs met alleen expats of mensen met dezelfde culturele achtergrond. Geen enkele club is hetzelfde.

Elke Lionsclub kiest zijn eigen projecten. Veel clubs zetten zich in voor lokale doelgroepen, zoals kwetsbare jongeren, mensen met een beperking, laaggeletterden of dementerenden. We zamelen niet alleen geld in, maar steken ook de handen uit de mouwen bij kleinschalige projecten. Via onze contributie dragen we bij aan de Lions Clubs International Foundation. Dit fonds biedt direct grootschalige noodhulp bij rampen. Ook helpen we bij de preventie en bestrijding van kinderkanker, honger, blindheid, staar en diabetes in de wereld.

Wil je meer weten over het lidmaatschap? Vul dan je gegevens op onze contactpagina in en wij nemen contact met je op.