17 november 2023
Schimmel 1885

De Lions Wijn en Bier Proeverij

Genieten van mooie wijnen en heerlijke biertjes

Vrijdag 17 november aanstaande is het weer zover!
Dan vindt de jaarlijkse Lions Wijnproeverij plaats met de gelegenheid een mooie collectie wijnen voor de komende feestdagen uit te zoeken en uitgebreid te proeven. Dit jaar hebben we opnieuw een bierarrangement toegevoegd om te proeven. De selectie van wijnen en bieren is in de vertrouwde handen van de Mitra uit Scherpenzeel. Zij zullen zorgen voor een aantal verrassende soorten, terwijl natuurlijk ook altijd de vertrouwde wijnen, waar u altijd met smaak van hebt genoten, te bestellen zijn.

Locatie is natuurlijk weer de gezellige brasserie van Schimmel Brasserie 1885. Tussen het proeven van de wijnen en bieren wordt u getrakteerd op passende hapjes.

De opbrengst gaat naar een goed doel

Uiteraard organiseert Lions Club Scherpenzeel-Woudenberg-Renswoude deze proeverij om ook weer een donatie aan een goed doel te kunnen doen. Dat zijn er deze keer twee:

Stichting Verhalen uit de Vuurlinie

Verhalen uit de Vuurlinie is de zoektocht naar de menselijke verhalen achter de feiten,
waarbij we in woord en beeld de geschiedenis op een speelse manier levend en levendig willen houden,
voor huidige en  volgende generaties, zodat deze niet vergeten worden.

Stichting Grebbelinie in het Vizier

Met als uitgangspunt “opdat wij niet vergeten” is in 2005 door een aantal vrijwilligers uit Scherpenzeel en
Woudenberg de Stichting Grebbelinie in het Vizier opgericht en nog steeds – vooral educatief – actief.

De toegang is gratis!

Wel vragen wij u vriendelijk uzelf (en uw gezelschap) aan te melden via email of bij een van onze Lions, zodat we ongeveer weten met hoeveel gasten we rekening dienen te houden.

Graag tot vrijdag 17 november!